Världskrig!

I dag har jag haft krig med lilleman. Han väcktes kl halv 12 av mig och  då var han på ett jävla humör.
Han är fucking pane in the as idag och han gör mig galen.
Vi har haft värsta kriget nyss så jag var tvungen att ta tag i hans hår (han står och hånflinar mig i ansiktet och säger cp kärring)   Efter det så får jag värsta ångesten.
Jag har aldrig slagit mina barn men lavetten låg i luften....
Vi har skrikit åt varann och jag drog ner hela jävla duschdraperiet.

Vi är väldigt sällan ovänner men när han och jag drabbar samman så är det inte nådigt.
Nu har jag tagit bort datan för han,  så han är skit sur och ligger och bankar i väggen så i kväll lägger vi oss garanterat osams.

Ja Ja så här är det att vara mamma och ha dåligt samvete.
Till mig själv säger jag



Natt Natt
Maria


Kommentarer
Postat av: Daniella

Kommer du ihåg inlägget jag skrev om att vi måste vara aliens? http://daniellalamb.blogg.se/2010/october/utkast-okt-8-2010.html#comment



Man älskar ihjäl sina skitungar, men ibland kan de driva en till vansinne! Det skulle vara omänskligt att inte bråka ibland.

2010-11-15 @ 10:28:08
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0