1 Oktober.

Halojsan..

Nu börjar vintern ta plats, jag tycker oktober känns mer vinter än höst.

I dag ska jag dra på byn och till jobbet, jag ska också ta en lunch på tacobaren.

I oktober månad händer en del.

Nu i helgen fest i djursholm
Den 12:e tjejmiddag med Blondie & Gunne & Kia
Den 16:e avskedsmiddag/fest med Della & Kristell
Den 26:e fyller Max 18
Den 30:e firande av Max, vet inte riktigt än vad vi ska hitta på men det lutar åt restaurangbesök i stan, efter det så tar Max sin första utgång på pub/bar

Därimellan massa aktiviteter med jobbet och möten på primabarn och röstkonsulten mm, min almenacka för Oktober är fullspäckad.

Birgitta! Jag håller med om Geir!

Ha en underbar dag

Maria 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag var på en shoppingtur sen var jag ute och fotade :)

Har du några planer för helgen då? :)

2010-10-01 @ 08:56:16
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: Maria - fashionstars ☆

låter som en rolig månad :)

2010-10-01 @ 12:44:17
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0