A lot done.

Tjolahopp

Nu har jag vart på jobbet och sen har jag hängt med Max & Marcus på dan, vi var och lunchade på tacobar och sen åkte vi & handla..

Nu har jag gjort mat på lite rester vi hade hemma och strax ska jag åka till Kia och hämta massa smörgåstårta som vart över från igår, för hon är inte hemma i helgen så det står bara och blir dåligt
Tack gums...

Sen blir det film och mys

Love MMMMMMMMMMMMMMMM.




                                         
                   Say no to drugs
                   say yes to taco


Kommentarer
Postat av: Sannalitens

Svar: Okej! Hur känner du inför att hösten har kommit på riktigt nu då? :)

2010-10-01 @ 15:35:14
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0