Gårdagskvällen.

Vi hade jättetrevligt igår.
Vi åkte hem till Kia efter jobbet och fixade sallad, potatisgratäng & kött
det dukades och bäddades rent för Gunne & Birgitta (blondie) skulle sova över hos Kia.

Vi åt skitgott och vi surrade massa gojja, tiden sprang iväg.
När klockan var ca 22.45 så åkte Birgittas Pyjamas på och jag ringde Taxi 020.

Tack för en kanon kväll


Tjejerna


Fantastic 4


Kia fick en jätterolig bag in box (vitt)


Look


Mys vid middagsbordet


Här åker pyjamasen på och det e Natt Natt

Tack för allt.

Kramar Maria

Kommentarer
Postat av: Kia Wettergren

Tack själv underbara Maria, nu börjar tjejerna vakna till liv och pyjamasen åker snart av..:)Kram kram

2010-10-13 @ 11:08:05
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Maria och Kia! Underbara, härliga tjejer!

Kanontrevlig kväll, det var länge sedan jag hade det så kul. Och jag vet inte när jag senast var uppe så länge. Men man skulle ju inte orka ned att ha tjejträff hos Er alltför ofta. Skulle gjort så mycket nytta i dag, men jag glömde förmodligen skallen ho Kia-

Fasiken vad jag tycker om Er! Och Fredrik var ju "grädden på moset"!

Kramar!

Biba

Postat av: Emelie

Det verkar som ni hade en toppenkväll! Tjejmiddagar är ju helt klart oslagbara:)

Kram!

2010-10-13 @ 17:20:12
URL: http://emeliiewallin.blogg.se/
Postat av: Melina

svar:yes,de gjorde vi :) tror vi åker den 27/12 :)

2010-10-13 @ 18:20:18
URL: http://mmelina.se
Postat av: gunneandersson

kvällens Maria. 1000 tack för i går, Gu´´ va kul vi hade, vet inte när jag hade så kul senast. Det får vi snart göra om. Har varit seg i dag och du nu har jag mobilt bb, ska plugga in i morgon, köper mig nog en mus oxå, Ha det bäst kramisar

2010-10-13 @ 19:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0