Ikea.

I dag har jag tagit emot boan och jag vart inte klokare för det.

Mitt misstänkta mögel tyckte han att jag skulle tvätta bort???!!! What...

Min Frys har fått en dosa i sig så den dosan ska känna av i helgen om min frys knasar, boan kopplar denna till en data på måndag då den ska visa resultat ??!!  What...

Han skulle ta med sig en dosa till mitt telefonjack men 2:a gången i rad vart det fel så han ska ta med en annan på måndag??!! What...

Ja Ja

Efter det drog vi till Kista Gymnasium för möte & studiebesök
Vi hade svårigheter att hitta dit men kom till slut rätt.

Sen vart det att möta Babe före färd till ikea och köpa rosa gardiner

                                               



Passar till mina nya lampskärmar som har små rosa blommor på svart .
I dag vart alla dragningar med kablar och sladdar klara också, såååååååååååå fint.


Vi har också ett frostat databord till salu för 200 kr, hör av er om ni är intresserade, har kostat 599 på jysk

I kväll är dfet Robinson=mys

Love M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0