Lite om Me

Jag är egentligen blond
Jag älskar musik 
Jag älskar att shoppa
Jag måste nästan alltid hitta på saker, lätt rastlös 
Jag har varit tillsammans med min särbo i 17 år 
Jag gråter lätt till filmer 
Jag har en storebror och en halv lillesyster
Jag har jätte svårt med matte
Jag är väldigt pedant och vill ha ordning 
Jag gillar nästan all mat
Jag är oftast glad 
Mina föräldrar skildes tidigt
Jag älskar att dansa 
Jag är bra på att passa tider
Jag älskar min pojkvän väldigt mycket
Jag älskar hundar
Jag älskar fredagar 
Jag älskar att ha folk runt mig och när det händer saker 
Jag älskar ballerinakakor
Jag hatar fästingar & myggor 
Jag gillar skräckfilmer
Jag jobbar med utsatta ungdomar i riskzon 
Jag älskar att duscha
Min favoritfärg är militärgrön
Min favoritårstid är vår
Jag älskar dofter
Mina favoritparfymer är shalimar & chanel mademoasell
När jag blir arg blir jag farlig
Jag är en slösare
Jag samlar på örhängen
Jag älskar att skratta
Jag älskar att ge bort saker
Jag tycker om öl
Jag tycker inte om rödvin
Jag gör allt för min familj



Ja Ja Ja nu räcker det

Love M


Kommentarer
Postat av: Sannalitens

Svar: Okej! :) Vad gör du nu då?

2010-10-10 @ 16:45:21
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: sandra

haha ja det är lungt, din lilla härmapa ;) skoja. Haha visst är den rolig, helt underbar! :D puss

2010-10-10 @ 19:20:04
URL: http://sandracarolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0