Nytt

Vilket höstväder, håller på att blåsa bort.


Den här bilden tog jag i Haninge idag men min kamera suger hästballe men ni ser alla vackra färger som kommer
Jag verkligen älskar det.

Jag har jobbat idag och vart ute på lite ärenden..
Jag fick 2 skitcoola lampor av Kia & Fredrik idag

2 stora rustika marmor lampor med skit coola lampskärmar i svart med små rosa blommor på.
Skit heta.
Just nu ska det ju vara blommigt .

Jag älskar dom och Kia tyckte dom säkert va skit fula. Det ända problemet är nu att jag måste skaffa ett svart överkast för mitt lappöverkast i blått passar inte nu.

Här kommer bilder



vad tycker ni?


man tackar.

Nu ska jag kolla igenom all post!!

Tja Kristell, nott ska vi nog kunna spela in Ha Ha Ha, kram

Puss på er
Maria

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar ditt uttryck om att din kamera suger hästballe! låter inte så gott faktiskt.

2010-10-06 @ 16:53:45
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0