Slitna.

Halöööööööö

Fick för mig att jag  skulle fota mina tatueringar och visa för er,  men jag gör det med en viss avsky för dom e så in i helvete slitna. En är inte rak och är asful.

Här är lite historia


Min första som jag gjorde var när jag var 17 år hos Doc forest i Aspudden
Jag ville göra en delfin då men han sa att jag skulle göra ett djur som var utrotningshotat och då vart det jättepandan.
Jag älskar denna tatuering.... 24 år sen.



Min andra tatuering.
Gjorde den i Farsta strand 1998 hos en utländsk tjej som inte var en färdig tatuerare
Det ska föreställa en sol med Max & Kalles initialer Hm, kanske det Hm igen men för mig har den  ett personligt värde.
12 år sen.



Min 3:e
Den har jag haft sen 2000 och vi gjorde den på mellenium.
Vi var i Turkiet och gjorde den.
Det står H namn och 00 på baksidan av fingret
10 år sen.


Sen den 4:e och mest hatade.
Den e sne och ofräsch. Den är också gjord i Turkiet av en rå flummig kille som gick typ på opium.
Den här är gjord 2001 och ska verkligen göras om till något bättre.
Tips?
9 år sen.

Jag vill fräscha till alla och sen vill jag satsa på körsbärsblommor på benen.


Peace Maria

Kommentarer
Postat av: Malin

tatto ;) Snyggt !

Jo han fick det =) Kram kram

2010-10-28 @ 21:00:55
URL: http://malinrosand.blogg.se/
Postat av: sandra

tycker alla e snygga!

2010-10-28 @ 21:42:37
URL: http://sandracarolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0