Söndag.

Asså hela våran helg har varit kaos.

Ungarna fick ju hem sina datorer i Fredags och typ i morse klockan 11.00 vart allt grönt...
Datorerna funkade felfritt men nedladdning av spelet Word of w gick åt Helvete hela helgen
Det vart error error error och sen var det brandväggar som satte stopp och massa portar i modemet som gjorde att vi hajja 0!  I går kväll vid 01.00 verkade allt vara ok men så i morse var det galet igen. Men då visade det sig att Blizzard som har spelets hemsida vart nere så här har man gått som ett åskmoln hela helgen och vart arg & förbannad och tyckt synd om killarna

Fy fan för all teknik.
Nu hoppas jag att jag aldrig hör ordet dator igen.

I dag blir det att återhämta sig för allt skit i helgen , jag ska bara ligga och kolla tv.
Jag har precis fått 30 min huvudmassage och det var hur mysigt som helst.


Love!



Ha en skön Söndag
Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0