11 September

I dag är en dag man aldrig kommer att glömma. jag kom ihåg att jag låg på vardagsrumsgolvet den 11/9 2001 och kolla tv när nyhetsbilderna kablades ut när 2 flygplan flyger rakt in i tornen.
Mina tankar går till dom 3000 personer som miste deras liv denna hemska dag och till deras anhöriga.



Nyheten i dag på Tv är att dom vill bygga en stor moske i närheten av Grand zero, vet inte vad jag ska säga....



Vad tycker ni om det ?

Tack Jenni för ditt svar och jag förstår vad du menar, upplevde samma sak tyvärr.

Peace Maria


Kommentarer
Postat av: Miku

Då kan dom bygga ett tempel för buddhister, en kyrka för kristna ochsåvidare också runt om där, tycker jag! Som ett tecken på att ingen beskylls och att alla är välkomna!

Det var ju inte muslimerna som orsakade 9/11 - det var talibanerna.

2010-09-11 @ 11:36:25
URL: http://miku-san.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0