Åter svensk mark.

Rört ihop dagarna totalt , trodde jag skulle komma hem i morgon bitti.

Jag landade på svensk mark kl 06.00 i morse och nu är jag ganska färdig.

Vi har haft en kanon vecka och det var inte lika kul att komma hem såklart och speciellt inte efter en tråkig nyhet som gör att allt känns tungt just nu... saknar dig!!!

Men nu pratar vi inte mer om det....

Jag har många videos som jag vill lägga in men eftersom mitt fitt internet och hemtelefon inte fungerar så blir det inga videos just nu.

Här kommer lite bilder från igår.


Me


kALLE & Mormor


jag e försökskanin.



Nice





Sunny


Här är våran hotell katt, han va med jämt.
När vi sola och när vi krubba.


Max & Kalle vid flygplatsen i morse, fett trötta

Från 38 grader till 10 grader, från sol till grått, från träplanka till säng till prinsess säng
både ont & gott att vara hemma igen men det är några jag saknar här hemma .
Nu ska jag packa upp och sen vila.

Puss på er
Maria

Kommentarer
Postat av: Annica

Välkomna hem:)

2010-09-26 @ 15:59:48
Postat av: Annica

Jättefiiiin bild på dig den första där min fiina syster!!!!!!!!!!! puss

2010-09-26 @ 16:02:26
Postat av: rebecca

tack, härliga bilder :)

på kungsgatan, ner mot stureplan, där kommer jag jobba ;p

2010-09-26 @ 16:25:18
URL: http://resolute.blogg.se/
Postat av: Marie&Elsa

Jo, fick det för ett tag sen :) Men det är bara när det är stora mässor.... alltså inte så ofta =(

2010-09-26 @ 18:37:19
URL: http://mahii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0