Lång dag.

I dag är det Valla igen
Måndagar är min långa dag
Jobbar 10.30-20.30 ca
Jag e så glad för jag får träffa Birgitta och alla andra idag. Tjoho

I dag har vi sångstund för barnen och en föreläsning klockan 17.

Min mamma kommer till mitt jobb i dag från Flen för att vara med på föreläsningen
Mysigt!

Akilles är med pappa på jobbet och Max började sin praktik idag efter en veckas sjukdom
han klev upp 04.30 i morse & Kalleman ska till skolan.

Alla har fullt upp.

Hoppas ni får en fin dag
lägger upp bilder från dagen i kväll

Maria

Kommentarer
Postat av: sandra

åfan föreläsningen missade man :/

2010-09-06 @ 18:47:02
URL: http://sandracarolines.blogg.se/
Postat av: Nathalie

roligt att du tyckte till om vilken augusti outfit du tyckte var snyggast! gå in o kika vilka ni valde till topp 3:D



haft en bra måndag annars?:)

2010-09-06 @ 20:12:59
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0