Saturday 11/9

Morning all.

Vaknade halv 8 i morse, nu har jag varit ute och kastat boll med doggy.

Min frukost bestod av grönsakssoppa & vitlök med 2 knäckemackor.

Jag har läst en tjejs blogg där hon skriver ett sånt bra inlägg om  föräldrarna som lyser med sin frånvaro när det gäller barnen.
Barnen fostrar sig själv. vart finns föräldrarna??
Det ser jag ju varje dag i mitt arbete.

I går när jag var på Ica så hörde jag en mamma som såg ganska sliten ut fråga sin son på kanske 5 år om han visste om det fanns mjöl hemma, han började förklara nervöst att han trodde det.
Va?
Ska han veta det??

Ja Ja, vad ska man säga, jag ska höra med denna bloggtjej om jag får lägga in hennes inlägg på min blogg.

Vad ska ni göra idag??

Puss & Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Jenni, mamma till Nova & gravid

Hej! Jag håller med vad du skrev. I hela mitt liv har jag fått fostra mig själv. När jag började ettan fick jag ställa väckarklockan själv, kliva upp själv, klä på mig själv. Frukost var det inte tal om. Gå till skoltaxin ensam. Mamma och min plastfarsa låg och sov hela tiden..



Ang. din fråga; Om vi får veta kön på det vanliga ultraljudet så vill vi veta vad det är, men vi tänker inte gå och kolla extra som förra gången. Kram

2010-09-11 @ 08:54:00
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/
Postat av: josephine

kikar in åp din blogg hoppas du kikar in på min! :D

2010-09-11 @ 09:25:33
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0