Sista dan hemma.

God Lördag morgon.

I dag ska jag lämna Akilles och det känns inte så roligt. han ligger här bakom mig i soffan & snusar.
Jag gick & la mig kl 22 igår så jag vaknade 6.30 i morse.

Tack alla som önskar mig en trevlig resa!! det ska jag verkligen ha.

                                    
Turkiet here i come..


I går fick man inte veta så mycket vad juryn tyckte om deltagarna, pokerface, men  själv vart jag skitbesviken på många.
Paret från boden e ju för jävla härliga.

sååååååååååååå luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugna näääääääääär dooooooooooooom praaaaaaaaaaatar Ha Ha

Om några timmar går mitt comviq surf ut och jag tänker inte köpa ett nytt innan jag åker så detta blir nog mitt sista inlägg.
Min telefon och internet hemma är fortfarande paj..

Så, nu säger jag bye bye

Love & peace Maria



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0