Vitamin kick.

Hej på er.

Nu har jag fixat hemma med lite plock & handling + tvättstugan.

Jag har oxo kurerat mig med soppa, kanjang och vitlök.
Shitiola vad min soppa vart stark. Men fett nyttig


Viktväktarsoppa.
Innehåller:

Purjolök
gul lök
morötter
massa kryddor valfritt ( jag tar chili & cayenne mm )
grönsaksbujong
vitlök ( massa )
krossade tomater
koka i ca 25 min.

Mumma.



min soppa precis innan uppkok.

Här kommer bilder från idag




Me today


Min soppa som färdig + ostmackor, min brunch



mina småkurer



min älskling efter bollkastning

Nu ska jag vila och ringa Inkan  & vänta på att grabbarna kommer hem.
saknar dom....

Puss på er

Peace Maria

Kommentarer
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Hej Raring!

Lyfte bort en bild på Dig, Kia och Gunne och tog bilden på Annica med barn i stället. Det var nog ett lyckat drag.

Har också varit inne på min blogg och skrivit ett litet tack till Dig och Kia för allt roligt jag får vara med om tack vare Er.

Snart ses vi och då jäklar är det Du och Kia som ska få dominera på bild.

Puss och kram!

Biba

Postat av: Annica

Hoppas du kryar på dig kära syster!!!! Nu får det väl räcka med förkylningar!!!

Kraaaam

2010-09-10 @ 16:30:04
Postat av: nathalie

vad söt hund , vad är de för ras ?:)

2010-09-10 @ 16:38:39
URL: http://supergaleen.blogg.se/
Postat av: nathalie

aa :) . jag ska bara vara hemma idag :) själv ?

2010-09-11 @ 06:47:26
URL: http://supergaleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0