En soft vecka!

Påsklovsvecka & röda dagar.

Denne vecka blir soft.

Måndag jobbar jag i Valla / påskpyssel & spatema.

                         

Tisdag: Har vi påsklunch på FutureTeens

Onsdag - Söndag : Ledig
Måndag - Tisdag: Kryssning med FutureTeens

På lördag (påskafton) så har vi vår traditionella påskfrukost
Vi har haft det i alla år. Vi ses kl 09.00 på morgonen och målar ägg och äter frukost ihop.

sen på lördag kommer min mamma också. Vi ska umgås och äta gott.

Så här ser min vecka ut i stora drag..

                 Vad ska ni göra i påsk???

Kommentarer
Postat av: Suneeta & Chanel

Jag har svarat på din fråga, i ett nytt inlägg i min blogg! =)



I påsk ska jag och Chanel vara hemma. Men det blir nog några påsk-middagar hit och dit. Jag ska även börja att träna lite, tänkte jag. Sen blir det att bara ta dagarna som de kommer!



Ha en bra dag. Kram

2011-04-18 @ 09:54:38
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0