God Lördag.

God Morgon!

I dag är det Lördag och penicillinet har jobbat under natten.
Min värsta huvudvärk och bihålsvärk har släppt.
Jag är fortfarande jättesnorig men det är 2 lediga dagar till innan jobb så jag hoppas att det värsta e borta då.
Jag längtar tillbaka till jobb & vardag.

I dag blir det vila och dvd film.

Vi ska kolla barnfilm

Sammys äventyr

                              
sen har vi oxo filmen om Cornelis.

Hoppas eran dag blir fin i det gråa vädret

                                     
                                               lite dålig bild....


            Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Suneeta & Chanel

Jo vi har också grått och trist väder! :(



Jag har sett "Sammys äventyr". Den är såå bra, faktiskt!



Ha en bra dag. Kram

2011-04-02 @ 07:46:24
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0