Gyttjepöl.

I dag ringde jag en av Sunes bästa lekkompisar för att fråga om vi skulle ses vid hundgården för att Sune skulle få leka av sig med Hobbe.

Sagt & gjort så sågs vi där klockan 15.00

Hela hundgården var en enda stor lerpöl, först fick jag panik men kände  att FAN det är en hund och det finns dusch!
Dom hade superskoj och dom vart så jäkla skitiga..

Underbart.

Vi var där över en timme + promenader så jag var borta ca 2 timmar.
Sen vart det hem & duscha och äta för Sune så nu är han helt däckad..
Jag kan säga att Hobbe är en gul labrador och han var svart och Sune är ju Svart och han vart Brun typ Ha Ha

Fick 2 bilder av Hobbes Matte Lotta men det funkar inte att öppna upp dom så jag hoppas det löser sig sen så ska ni få se!!!

I kväll ska Killarna på handbollsträning och jag ska packa alla Kalles saker för han åker ju till Sundsvall i morgon, vi ska köra han till bussen mitt på dan.


                                   Ha en toppen kväll
                                      Maria

Kommentarer
Postat av: Suneeta & Chanel

Det är så kul att se sin hund busa och leka bra med andra vovvar!

Haha ja, jag kan tänka mig att Hobbe var helt svart är han kom hem. =)

2011-04-08 @ 11:30:47
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0