QB-Test svar.

Ok.. min Dr ringde mig igen idag.

Testet visade att mina muskelära tester var mycket avvikande och att min hjärna jobbar så det brinner.
Jag har mycket avikande testsvar mot en normal kvinna i min ålder och det visar att jag är Hyperaktiv.
Jag har hög Impulsivitet oc lång reaktionstid.

Jag ska börja med Medicin/concerta 18 mg i 14 dagar sen 36 mg 14 dagar sen ska jag ta om QB-testet för att se om jag varvar ner lite.
Bara för att min hjärna går på högvarv hela tiden så kan det vara anledningen till att jag blir lite frånvarande ibland och glömmer vissa saker och är trött i mellanåt.

Vi får se hur jag svarar på min medicin och hur det blir framöver men hennes största råd till mig var att vila, vila och varva ner så mycket jag kan.

 Ha det bäst & trevlig helg.
       IA

Kommentarer
Postat av: Maria

Oj, att det finns apparater som kan mäta sådana saker!! Hoppas medicinen funkar bra på dig!



Vila ordentligt i nu :) Kram!

2011-04-09 @ 09:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0