Tuttlisa.

I dag skulle jag ha mött Inger  men hon kunde inte


Jag handlade kläderna på Kappahl idag.

 Jeansjackan Lindex 399 kr

 chinos Lindex 249 kr

Sen gick vi förbi våran älsklingsaffär



Butiken äger...

Jag såg en jättefin strandsarrong och eftersom jag har världens bästa kille så kom jag ut med 2 sarronger och en bikini till vår turkiet resa..

Jag har så jäkla biffiga tuttar eftersom jag är överviktig så det är inte det lättaste att hitta bikini till denna tuttlisa Ha Ha
Men I Love It.



överdelen 299 kr Triumph
underdel 299 kr Triumph


stransarronger 249 kr st/ dom e lätt genomskingliga

Jag är så glad för mina saker, jag fullkommligt älskar att shoppa.
Tack 

                                                        Peace Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0