Ändring i Program.

I morse hade vi packat bilen med mat, brasse stolar & filt.
Jag , Sune & Kalle skulle åka och titta på H när han tävlade i Golf Digest tävlingen i Åkersberga.
Vi kom till statoil i BB. Då kom vi på att dagen kommer bli skit lång för oss som väntar. ca 9 timmar.
från 08.00-17.00 ca.

Jag & Kalle kördes hem och älsklingen körde sina 5,2 mil till Åkersberga.

Lycka till Babe.

      

                                  Fin.

                           
Självklart ska vädret bli sämre nu, jag går ju på semester idag. Just nu är det molningt/disigt.
Jag håller mig hemma & pysslar och på Em kanske jag ska träffa Inkan på en fika.

                Peace Maria


Kommentarer
Postat av: Medberoende

sv; Ah jag börjar den 15:e.

Vi ska åka och fixa det imorgon hos polisen :). Hoppas bara det hinner bli klart, men det borde det eftersom som du säger att det bara tar 5 arbetsdagar, då bör det vara klart på fredag så att det bara är att hämta ut det :)

2011-08-05 @ 15:37:30
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0