Dagen.

Vi har haft en kanon dag. Vi var i Farsta, Barkaby och i stan & Gallerian.
Max köpte Iphone saker, hörlurar, Björnborg kalsonger, shorts & Tröja.

Jag köpte linne byxor och en orange blus.

Jag fick ett jättefint Lila fodral till min telefon. skit snygg lila. Tack Älskling

När vi var i Farsta så käkade vi en god lunch på den Italienska restaurangen . kommer inte ihåg vad den heter men dom har skit god mat.

Här kommer bilder från dagen.



utanför restaurangen



I väntan på lunch



Mina vita Linne byxor. 125 kr Kappahl.



Min oranga blus! färgen är inte rättvis på bilden.... 100 kr Kappahl.

Båda plaggen var på Rea + halva Rea priset



Mitt nya fodral. snyggare lila i verkligheten...


En väldigt rolig & Mysig dag.

                                   Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0