Doktorn.

Den 2/8 var jag hos dr och den utredningen fortsatte idag.

Allt gick jättebra och jag är så glad att jag har den Dr jag har.

Tyvärr fick jag en ny diagnos idag = Fybromyalgi...

Det förklarar min smärta och trötthet.

 ADHD + Fybromyalgi 

Han sa att ofta folk som har detta är oftast höjdrädda och har ganska dålig balans, vilket jag är. Fett höjdrädd.

Sen har ofta dessa personer problem med tarmar & lactos mm och jag kan ju ha otroliga smärtor i magen vissa dagar, dom har ju misstänkt magsår eller magkatarr men det kanske bara är mina tarmar som fuckar upp....

Men Ja Ja.

Jag gick till Dr av ett annat syfte men då kom allt detta fram, så i det hela är jag supernöjd med det han ska hjälpa mig med...

                                  Love It


                                    

                                                           Crazy


Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Tackar :D

Ja IKEA har mycket bra och fint!



Ha en superbra helg!

2011-08-19 @ 16:30:47
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Annica

Låter inge vidare med din nya diagnos men skönt att veta varför man har ont osv... kramar från siss

2011-08-19 @ 20:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0