Förstår Ingenting ?

      I dag kunde man läsa detta i Aftonbladet...

                                What??

23-åringen misstänktes ha mördat en 37-årig fyrabarnsmamma i Haninge.

I juni dömdes han till livstids fängelse i tingsrätten.

I dag friades han från mordmisstankarna i hovrätten.


----------------------------------------------------------------------------

Tingsrätten ansåg att mordet var "ett rent beställningsjobb" och att 23-åringen utförde det på uppdrag av den 32-årige fadern till kvinnans yngsta barn.


Därför släpptes han ?????

Va fan , han är ju ändå en mördare. ska han vara ute på gatorna ?  Känner mig lite upprörd.

                          Detta är fan helt sjukt.


Peace Maria

                         

Kommentarer
Postat av: Emelie - Mamma till Lilja <3

Hej!

Orkar och orkar.

Jag måste ju ibland och en orkar jag inte bara sitta hemma, för då känner jag mig ännu mer sjuk.



Kram

2011-08-16 @ 22:49:26
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Men spelar väl ingen roll om någon annan "beställde" mordet, fortfarande han som mördade någon. BÅDA ska ha straff! Blir man inte straffad längre när man mördar folk?? Helt sinnessjukt!

2011-08-17 @ 10:51:21
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0