Go kväll

                 Här hemma har det bakats & svullats.

I morgon är det en mellandag då jag inte har några planer alls men då ska jag passa på att fixa hemma inför resan och göra det mesta klart.

På Fredag skulle jag ha träffat vän nr 3. (Inger) Vi skulle ha lunchat och firat hennes födelsedag mm. men till saken hör att hon har blivit dålig. Hon känner sig hängig och hostig.
Hon var förbi mig nu på kvällen för att hämta lite saker så då passade jag på att lämna hennes presenter för jag vill nte träffa henne om hon e det minsta dålig.. Pga. resan

Vi stod en bit ifrån varann när vi surrade. sen hem & sprita händer..


    Mina Planer.

Torsdag: Hemma fix
Fredag: Ev. Inger, packa & läkaren kl 13.00
Lördag: Lämna Sune hos Syrran och kl 18.00 Lyfter vi mot varmare breddgrader


                         Nu säger jag God Bye för kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0