Max = Dagis!

MIin dag har varit skön & slapp. Jag & sune somnade på soffan mellan kl 11.30-14.00. Jag är helt slut.. Ha Ha


När vi var i Turkiet så ringde dom från Dagiset Trombonen som ligger nedanför mitt hus och frågade om Max kunde jobba.. Han mailade dom för några veckor sen och sökte jobb.
Max har ingen barnskötarutbildning och ingen erfarenhet men han är väldigt bra med barn & han har energin...

Dom ringde igen nu på morgonen och Max har jobbat i dag mellan 8.45 - 15.45

Jag har stått och tjuvkikat ner på dagis gården och Max har jobbat på bra med alla barnen.
Han kom hem med ett smile på läpparna... Det hade gått super och han tyckte det var skoj.

Han hade tagit 6 barn själv på utflykt, han fick sköta uppropet, han fick städa hela matsalen efter lunch, Han ägde helt enkelt!

Han fick jättemycket beröm och dom skulle berömma han och rekomendera han för deras rektor.

Hoppas att det blir mer jobb.

Det roliga är att både Max & Kalle har gått på det här dagiset så många av personalen känner max sen har var en liten skit (2 år)

                 Roligt.....


I morgon är det jobb igen och jag längtar tbx.


                           Love Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0