Min dag.

Onsdag= Åkte till jobbet. skit kul & träffa alla igen. Fick alla kvitton gjorda och massa annat som legat, planeringen hann jag inte idag men det gör jag i veckan .

Fanns massor att prata om .  Det var 2 ungdomar som pratade med mig & Kia och dom frågade Kia om hon vart utomlands eller solat solarium för hon var så brun !!!!!  What?  Dom såg inte på mig att jag varit utomlands så det var upplyftande. Ha Ha

Jag har alltid haft svårt att bli brun.....

Jag hade Sune med mig till jobbet idag och det var inte som det brukar. Han var rastlös, pipig och småstressad.
Han är väldigt rastlös eftersom han inte får motion som han är van vid. Jag måste träna upp han att vara själv hemma igen.. han är som ett plåster på mig. Det är bara att träna upp han från början nu.
När sune brukar vara med mig på jobbet så tar vi alltid en långpromenad till jobbet så då brukar han sova hela tiden på kontoret.


En annan rolig sak är att Max har fått mer tider på dagiset. Torsdag+Fredag, Måndag+Tisdag
Kul.....


 Om ett tag ska jag lägga upp lite mer bilder från semestern.   Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0