Nya Möten.

I dag har jag vart på ett kanon humör och jag tror folk känner av det.
När man hela tiden går med ett smile på läpparna börjar folk automatiskt dra sig till en...

En kvinna satte sig bredvid mig på Bussen och börjar rätt var det var att sniffa som en hund i luften.

Hon frågar om det är jag som luktade så gott.
Jag svarade att  det är det nog! Ha Ha
Hon doftade på min hals och sa att det var jag...

Hon ville att jag skulle skriva upp namnet på Parfymen på hennes cigg paket.

                                                  Burberry / Brit

                         

                                  Sen babblade hon på som Fan....  Ha Ha. Härligt tycker jag.



Sen när jag var i väntrummet på Vårdcentralen  så satt en dam mittemot mig och log, rätt var det var så satte hon sig bredvid mig och började prata om akvariet i väntrummet och visade en bild på en fisk hon fotat.
Jag sa till henne att fisken såg ut som en rabies fisk (den såg galen ut) , då fick hon värsta garvnojjan, Typ asgarva, sen släppte alla hämningar och hon babbla gärnet...  Ha Ha

Underbart igen.......


     Lite om mina tokiga möten med okända männinskor idag. Jag är väldigt social så jag gillar sånt här.

                                          Love Maria






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0