Skadan!

I dag hittade vi vart Sune har ont.
När Äsklingen klippte klorna på Lillkillen så tjöt han till.
Det är ena tån/klon han har ont i. Förmodligen så har han stukat/böjt till den när han halkade...

                                          Jag som trodde det var en träckning.

                                 

 Jag var ute på ängen och kammade Sune, nu är han skinande blank.. Man fattar inte hur han kan fälla så mycket päls när man kammar honom...

Min fina Kille..

Nu ska jag pyssla lite hemma.

               Natt Natt

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Stackars Sune, hoppas att det blir bra med honom! :)

sv; okej :)

2011-08-17 @ 14:20:22
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0