Tack Triumph.

Jag köper mina BH:ar på Triumph.
Bästa affären,  men ganska dyr.
Mina Bh:ar ligger på 400-450 kr st.

                  

Jag hade en vit bh som jag haft i ca 3 månader och härom veckan gick bygeln av.
I dag när jag åkte ner till Haninge så gjorde jag en chansning  och gick in på Triumph med min gamla saggiga bh och gnällde och sa att detta var inte ok när jag är en sån bra kund.

Jag sa att jag ville reklamera den...

No Probbs!!

    Jag fick en ny direkt.

Ni skulle sett skillnaden på den gamla och den nya. den gamla var grå & trist och den nya skinande vit. Tack.

Detta kallar jag bra service, inget tjafs. Kunden har alltid rätt heter det ju.....
                                      

                                Im Happy.

Kommentarer
Postat av: Jenni

Nej Christians mamma hade barnen. Dom blev glada när vi kom och hämtade dom, men inte sådär överlyckliga som vi hade hoppats på haha! Kram

2011-08-16 @ 19:55:08
URL: http://jennisfamilj.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0