Tele 2

          Underbara tele 2!  det går bra nu.

Vårat bredband är under all kritik. Vi har 24 mb bredband med modem

Det stängs av hela tiden, förut har det varit kanske 10 ggr per dag den stängs ner och då får man inte får kontakt med internet.

För ett år sen ringde jag och klagade då kollade dom i stationen och så skickade dom ett nytt modem.

Det har blivit värre & värre och sen i Fredags så stängs det ner ca 10 ggr i timmen. Så Irriterande

Jag ringde idag igen och gjorde en felanmälan och då visade det sig att förra Augusti 2010 när dom skickade modemet så sänkte dom även hastigheten till 8 mb men jag har suttit och betalat för 24 mb i ett år. (tydligen så klarar våran lgh bara av 8 mb)  

Nu ska dom kolla felet och när det är åtgärdat så ska jag ringa kundtjänst och begära tillbaka pengar eller så får dom bjuda på några räkningar.

Fortsättning följer.........

        Avslutar med några fina bilder på mina älsklingar.













        Nu ska vi kolla film.

     Limitless!

       alla säger att den är så bra.



                                    Peace Maria



Kommentarer
Postat av: Medberoende

Sv; Sköönt att höra! :)



Tack för din fina kommentar! Det värmer! :)

Kramar!

2011-08-01 @ 20:03:30
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0