Vän Nr 2.

I går träffade jag ju Renee som ni såg i tidigare inlägg och i dag träffade jag Kia, min vän & chef.

Kia är en otroligt snäll, go och generös vän. Man vet att hon alltid ställer upp och jag finns alltid  där för henne.

Vi tog hundarna med oss idag ner till Tyresta by. Vi tog en fika och satt och prata lite i solen. Mysigt.

            Här kommer lite bilder.



Kia & Hundarna



    Vila



   fika paus, torr skinksmörgås & dricka



                     Fika platsen



          Dom gamla husen Tyresta By.

Tyresta är en Nationalpark.


Efter Tyresta By mötte jag Kalle, vi gick oxo och fika.... Mycket fika blir det....



                               Min Kalle

I dag har vi inga planer, jag ska laga köttfärssås & penne pasta.


                          Ha en skön kväll/ Maria








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0