Wikibar.

Efter bion skulle vi gå ut & äta. Vi skulle egentligen tagit Hardrock men vi ändrade oss och bestämde oss för att ge gamla Dacapo i BB en chans.Nu heter restaurangen Wikibar,  Dom har nya ägare och dom har byggt om allt.
Och vi vart såååååå nöjda.

Vi har ganska höga krav på maten och den var grymt god.
Jätte trevlig personal.

Kan varm rekomendera denna restaurang, ganska dyrt för att vara en kvarterskrog men klart värt det.

Här kommer bilder....



Lite av inredningen


    Min Partner



    Älsklingens mat. File Oscar /Primörer



   Min mat, Marinerad kyckling file med tomat salsa & tzatziki med jättegod Bulgur / primörer

     Fantastiskt gott.
Jag sa till personalen att om dom fortsätter hålla denna standard så kommer vi komma tillbaka.




          Nu är jag ganska trött... Jätte mysig dag.

Tack Annica för att du tog Sune, Puss


God Natt på er.

Kommentarer
Postat av: Annica

Sötaste Sune :)

2011-08-12 @ 23:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0