5/12

Började dagen med vägning! +0,2 .. visste det.
Men som jag skrev så pallar jag inte ta så allvarligt på det just nu!

I dag var det full rulle på jobbet och efter jobbet åkte jag & Kia till Tyggrottan. Hon köpte coola tyger att dekorera med på Nyårsafton då vi är bjudna hem till henne på fest.

Vi tog även en sväng till Jysk, jag vill hitta en slinga till mitt bakongsräcke men alla var slut..

Väl hemma gjorde jag middag / Gratäng med kassler... mumma. Kalle åt 4 portioner.  

Nu är jag slut som artist.

       Planer i veckan....

Tisdag: Jobba
Onsdag:jobba
Torsdag: Träffa audir & Ringo på Fm. Träffa Renee på Em..
Fredag: Frukostmöte på kommunen och sen till sjukhuset med en kompis som vill ha stöd.

                                                 

                              Love Maria

Kommentarer
Postat av: Suneeta

Svar: Några av Chanels syskon har gått bort på grund av riktigt grova höftledsfel samt allergier.

:(

Kram

2011-12-05 @ 17:31:03
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Anna T

Sv: Tack så jättemycket! Betyder mycket :)

2011-12-05 @ 18:15:54
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0