Bio...

I dag ska jag & älsklingen lämna & byta lite julklappar på stan sen ska vi mysa med lite bio & god mat...

Svar till anonym:  Han är skitsnygg .....vill man ha svar på privata frågor får man lämna sitt namn.... Så får jag se om du är rätt person att få svaret....


Har sovit jättegott i natt och vaknat av stormen ett par gånger... lilla dagmar knackade på dörren.
Mitt träd som står utanför har blåst sönder och det ligger en del skräp utanför på gårdarna.

Ja Ja nu ska jag försöka röja undan lite saker efter julfirandet för igår gjorde vi inte många knop....
Sen blir det att väcka barnen för att fråga om dom vill me på bio.....

                     Love Maria


Kommentarer
Postat av: Medberoende

sv; åh vad snäll du äär! :)



Hoppas att ni får en trevlig dag!

Kramar!

2011-12-26 @ 13:54:49
URL: http://medberoendee.blogg.se/
Postat av: Suneeta & Chanel

Vad mysigt med bio! :D

2011-12-26 @ 14:09:34
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0