Borttaget.

Sorry ! Det jag bad er läsa om i Sofies blogg är borttaget.
Hon komenterade att hon tagit bort det för det vart för mycket uppståndelse kring det inlägget.

Jag kan förstå henne så tyvärr så hann ni inte läsa det.... Kanske lika bra det  !

Jag har vart ute på lite fix.

-Handen & hyrde film
-Jobb
-Ica Maxi

Nu bara deg i soffan.

Philippa ringde nyss och frågade om jag kan vara hundvakt i kväll medans hon ska på julbord.
                                                   Självklart sa jag JA....

                        

                                   Ha det fint.....

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Maria! Nu är det bra med mig så kan vi träffas om vi vill. Kram

2011-12-16 @ 22:27:08
Postat av: Anna

om ni

vill så klart

2011-12-16 @ 22:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0