Eftermiddagen.

Vi körde in en utvilad mamma till tåget, hon sov till 11.30 idag .

Det blev inget Nacka för att Kalle vart dålig.

Vi myser här hemma istället med filmer....

Jag gjorde en liten jultallrik till middag men jag kan ärligt säga gott folk att jag tycker det är skitäckligt med Julmat..

Det enda som är gott är mammas köttbullar.

Usch. Får verkligen tvinga i mig resterna.... Blääääää

Här kommer lite bilder från kvällen...



                   Lilleman vilar



              Min middag i kväll

                         

                        Filmen vi såg nyss, värsta skitfilmen......

      Nu fortsätter kvällen i lathetens tecken / Love You All





Kommentarer
Postat av: Medberoende

Sv; Tur att julen blev bra tillslut! :)



Egentligen är inte jag heller sådär jäättejäätte förtjust i julmat, äter bara för att det är nån slags tradition..



Ha en trevlig fortättning!

Kramar!

2011-12-25 @ 19:29:27
URL: http://medberoendee.blogg.se/
Postat av: Jenni

Typ sådär såg vår middag också ut idag =D



Att bli deppig är inte kul! :( Tur att det gick över så snabbt. Puss!! <3

2011-12-25 @ 20:45:57
URL: http://jennisfamilj.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0