Juldan..

Min Julafton var super. Jag har fått så mycket fint och vi hade mysigt med familjen.
Jag ska berätta mer senare och jag kommer lägga upp bilder.

I Fredags fick jag för mig att jag inte vill blogga mer så jag skulle försöka ta bort bloggen men jag fattade inte hur man gjorde...

Jag lyckades i allfall radera blogginlägg från den 19-23 Dec typ.....  Orkar inte försöka få tillbaka dom inläggen.
Jag hade väl en liten depp eller nott i Fredags så jag fick för mig att stänga ner blogg & Facebook.

Nu har jag ändrat mig och kommer vara kvar....

I dag åker mamma tillbaka till Flen kl 14.30 med X 2000

    God Fortsättning mina vänner / Maria

Kommentarer
Postat av: Suneeta

Svar: Tack så mycket! =)



Nej du får inte lägga ner din blogg. Den är ju så trevlig att läsa. Och så har du fina bilder på Sune, hihi.

Men tur att du ska fortsätta blogga!



Kram

2011-12-25 @ 10:20:06
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Jenni

Vad var det för svacka? :( Bra att du inte lyckades radera bloggen ;)

2011-12-25 @ 13:50:21
URL: http://jennisfamilj.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0