Mer Pictures....




Lite av vårat julbord




                Fina Bror med dotter Saga kom på besök, Mys Mys



       mamma, mina barn, älsklingen, syster, Oscar & Nova..



                    Älsklingen & Mamma



                       Lite Paket



    På kvällen kom Sandra. här får hon sina paket..

 Summa sumarum var att Julafton 2011 var jättebra.

I dag skulle vi till Nacka men det vart ändrade planer för Kalle är Magdålig och helt slut....

                                   Peace Maria




Kommentarer
Postat av: Suneeta

Vad roligt och trevligt ni verkade ha igår! =) Mysigt det måste vara att samlas alla nära & kära.



Själv firade jag bara med pappa och hans sambo. Sen på kvällen blev det med mamma, hennes sambo och hans son. Och hundarna också såklart! Haha



Kram

2011-12-25 @ 11:10:37
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Vad roligt att ni hade det trevligt, men lite trist att han blev dålig i magen!



Hoppas att han mår bra idag!



God fortsättning på er också!

2011-12-25 @ 12:05:38
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: sandra

juste jackan! det var bara för att jag hade alla andra julklappar framför mig och inte jackan som jag glömde skriva om den!

2011-12-25 @ 18:18:20
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Ja, den tungan säger mer än tusen ord! :P

2011-12-25 @ 19:51:10
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Anonym

Fan va Henning är snygg än!!! bor ni i hop eller?

2011-12-25 @ 23:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0