Middag!

   I dag käkade jag äggsmörgåsar till middag... Gott & Enkelt.

Mamma ringde precis. Allt hade gått bra i dag med hennes förvaltare. Han ska typ topprenovera hela lägenheten, men jag vart sur på min envisa mamma idag i telefonen. Hon envisas om att spara gamla saggiga saker.

Släng Släng.....

Hur kul är det att flytta in i en nyrenoverad Lägenhet  och sen slänga in några saggigiga gamla möbler..
Säng & Bäddsoffa som hon har haft i minst 20 år...

Hon har köpt lite nytt så då ska hon verkligen inte spara på massa skit , TYCKER JAG.

Såna saker kan hon inte tvätta och det är alldeles slitna och äckliga...

Sen har hon även äldre möbler som går att slipa & måla om och det är bara coolt men alla gamla textilsaker ska veck...

MAMMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  LYSSNA NU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                              

                               Love & Peace Maria

Kommentarer
Postat av: Annica

Jag håller med

2011-12-01 @ 17:57:16
URL: http://annicahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0