Ryck!!

Efter Masterchef så var planerna att gå ut med Sune och senare hoppa i säng men Icke sa nicke..

Jag började rensa i mitt kök, Ville rensa ut skålar mm som jag inte använder för att lämna in på FutureTeen sLoppis.

Det slutade med att jag gick igenom hela köket.
Alla skåp & Lådor.
Jag hittade en del saker till loppisen.

Rent & snyggt.

Jag hittade även en flottig & dammig glöggskål som jag kommer få användning av på Julafton
då mamma & syrran med barn kommer.

Hittade även fina uppläggningsfat & julservetter till Julmiddagen.


    

                         Lite Loppissaker



                          Rörigt!



        Kolla in den flottiga glöggskålen, Hittade även en söt liten vas.

          Nu står glöggskålen och mycket annat i diskmaskinen. 


     Ha det bäst vänner / Puss Maria



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0