Tjo People.

Hur mår ni ?

Jag har haft en bra dag.          

                              

Full rulle på jobbet och fix inför morgondagen då vi har Luciafika.

Tack alla som peppar mig här & på FB.

Jag suger när det gäller karraktär.

Men Jenni har rätt, varför gå upp dom 7,7 kilona jag har gått ner...

Än är det långt kvar. Vill gå ner minst 8 kg till. Det kommer bli tufft i dessa jul & Nyårstider..


Jag ska försöka tänka lite på det, idag köpte jag inget gott hem.. Blir Yogurt igen. 2veckor sen jag åt det.

Nog om vikt & mat....

         Nu ska jag gå ut med Sune / Love You All



     Sune är slut..Vart ute och sprungit 2 timmar idag.



                               Gulleplutt

  Tjao.........

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vi beställde maten från "Carinas" i Ösmo. Hon gör gudomligt god potatisgratäng men det kallskurna skulle vi lika gärna ha kunnat fixa själva!

Kram!

2011-12-12 @ 17:37:57
URL: http://systernorman.blogg.se/
Postat av: MyzaaN

sv; det var så lite så :D kan vara kul att ge lite peppande ord ibland!



kan jag tänka mig.. jag sitter i en helt annan båt. har kämpat hela livet för att gå upp i vikt =) & NU äntligen börjar kurvorna & låren krypa fram lite iaf :D



den ser väldigt fint ut :D frå se om det blir en provning för mig också ;D

2011-12-12 @ 17:42:15
URL: http://myzaan.devote.se
Postat av: Jenni

Bara du inte ger upp helt så är det bra. Och man kan faktiskt äta en lussebulle en dag, och ändå ha gått ner i vikt dagen efter. Allt handlar som sagt om totala dagsintaget. Om du någon dag fikar en bulle, så ät lite nyttigare mat (om ni tex äter det som du gjorde igår, ta då bara en köttbit och ät dig mätt på potatis och sås) :) Så brukar jag göra :) Men jag vet att det är fett svårt under denna månad. Har själv gått upp 3 kg, men jag hoppar upp och ner hela tiden :/ Finns så mycket gott överallt. Allt detta jävla fikande och julgodis

2011-12-12 @ 22:59:21
URL: http://jennisfamilj.se/
Postat av: Annica

Bra!!!! Ge inte upp !!!!

2011-12-13 @ 20:12:09
URL: http://annicahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0