Fight Fight

Hallo bloggers.

I dag har jag jobbat och Sune var med på kontoret.
Han somnade som en gris under skrivbordet.

När jag kom hem så skulle jag tvätta och varenda jääääääävla gång så bråkar jag med grann jävlarna.
Jag slänger ut deras jävla tvätt på golvet, jag drar deras tvätt i den skitiga silen och torkar golvet med den för jag blir så jävla trött på att deras skit bajs tvätt som ligger i mina maskiner och torktumlare när mitt pass börjar!!!

Dom hatar mig men det bjuder jag på för dom ska fan lära sig! Jag kommer fortsätta slänga all deras tvätt på golvet.

                        
 Mord i tvättstugan är inga konstigheter, jävla grisar....

Så nu ska jag vara lite trevligare!!

Ha Ha

sitter & funderar lite på vad man ska hitta på med alla ungdomar på sportlovet, Jag sitter och gör ett schema..

Vi ses senare
Love Maria

Kommentarer
Postat av: Suneeta & Chanel

Härligt att kunna få ha med sig hunden på jobbet! Det vill jag med, men jag jobbar på en skola så det går inte. Min mamma tar hand om min hund och det går lika bra, hehe. =)

Vad jobbar du med förresten?



Tack för dina kommentarer på min blogg :D

2011-02-15 @ 18:04:11
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Fröken Jergman

Haha! Dör av skratt! Men så rätt!

2011-02-17 @ 21:35:44
URL: http://scenbloggen.com/frokenjergman/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0