Tisdag Kväll.

Sorry för dålig uppdatering.
Jag har jobbat idag och är inte alls pigg.
Min hals är tjock och jag är trött.
I kväll har jag kollat film & sovit.


En mini serie i 2 delar! sevärd men inte mer.

Sen hyrde vi När mörkret faller
Så nu har vi 2 filmer här för säkerhets skull. Ha Ha snurr fia

Nu ska jag blogga & läsa bloggar & vila ....

Här kommer lite bilder från idag.











Från idag när Max kom hem från jobbet och Sune möter honom alldeles lycklig.
Gillar post moppen bredvid eftersom Max jobbar på Posten i Årsta.



Sune har alltid en tröja som tillhör mig, han leker & gosar med den. här har han kastat upp den på ryggen samtidigt som han leker med tuggbenet.
Cracy Dog.




Kommentarer
Postat av: Daniella

Sunes lycka smittar av sig!

2011-02-01 @ 21:13:29
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0