Brandlarm.

I dag var det jobbet som vanligt och på Onsdagar så går vi ner i vår träningslokal & tränar.
Precis när vi kommer ner i Hallen så går brandlarmet, shit vad det tjöt.

Vi var tvugna och gå ut och då visade det sig att alla i hela längan hade evakuerats.
Till slut kom brandkåren och det visade sig vara falskt larm....

Alla grabbar tappade sugen på & Träna så vi gick upp i lokalen igen.


Handenterminalen




Annars har dagen varit toppen och nu är jag hemma hos Kalle som är sänkt, när jag kom hem 13.30 hade han nyss vaknat så jag gjorde lite soppa till han.

I kväll så ska jag till hundgården kl 18.00 , annars inget speciellt planerat.

Love M

Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days-

De där brandalarmen, vi brukar ha övning på jobbet med jämna mellanrum o tidigare så satt jag med ryggen till alarmet, ja det sjöng i huvudet varje gång. ;-)



Hoppas du får en sprudlande härlig dag, kram!

2011-01-26 @ 14:40:54
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/
Postat av: Becca

sv: de är bättre idag :) tack!

allt bra med dej? :) Kram

2011-01-26 @ 15:03:22
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0