Fortsatt duktig.

Maten i går bestod av:


Frukost: grönsaksoppa

Lunch: Kaviar macka med ägg

Middag: rester av wok

Grönsaker + dipp

1 cola light

..........................................

Mat i dag:

Frukost: grönsakssoppa + 2 knäckemackor

Lunch: Lingon grova + 1 ägg

Middag: Kycklingsås + pasta

Tror även jag ska lyxa till lite med popcorn till kvällen

När vi hade lämnat Hobbe så gick vi till pressbyrån i Centrum och köpte en Cola Light, jag var så törstig. Men vad händer!  jo vi går och pratar och helt plötsligt trampar jag snett och ramlar pladask ner på marken och hela Colan rinner ut.
Trodde först att jag bröt foten men jag gjorde mest illa höften som jag landa på. Men Men
Klantarsel som jag e!

                                       

                                        


                                      
                                        suddig bild.


Nu är jag seg som fan, vi skulle ha träffat några kompisar men vi vart så sega så vi hoppar över det.

Nu ska jag kolla runt lite på resor.
Vi vill boka 1 vecka till Cypern i början av Juni, jag vill vara brun & fin till bröllopet på midsommar.


Puss på er
Maria

Kommentarer
Postat av: joanna

söta hundar :)

2011-01-16 @ 18:55:04
URL: http://jofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0