Hundskit

Jag e så jävla trött på allt hundskit som hundägarna inte plockar upp.

På min runda som jag går varje dag så ligger det massor av skit precis varje steg man tar och värre blev det dom sista dagarna då snön smälte lite grann.

Jag skulle önska att min hund kunde gå hem till deras vardagsrum och skita på deras golv.

Jag kan förstå om man inte alltid har påsar med sig nonn gång  eller om hunden skiter i diken och buskar men när det ligger tonvis med bajs  längs gångvägarna blir man äcklad.
Min valp älskar att rulla sig i snön och kliver överallt så han har duschat många många gånger. usch....

Funderar kraftigt på att ta en svart sopsäck + spade och rensa upp lite i området men det tar väl bara några dagar så är det fullt med skit igen

Nog med skitsnack ! nu är det Halv 8 hos mig.

Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag håller helt med dig!

2011-01-19 @ 20:36:04
URL: http://emeliiewallin.blogg.se/
Postat av: Marre

Åhhh det retar mig till vansinne här också!! Som tur är är de flesta här duktiga men jag blir irriterad på de som inte gör det!!

Hade ett raseriutbrott hemma hos mina föräldrar när Filip hoppat in i bilen och gick bak o hämta något.

vi tyckte det lukta o mycket riktigt...Hundskit!!!

På stolen, nya fina golvmattorna, på vanliga mattklädsela, på 2 nya yllefilter....

Fyfyfyf jag stod o skrek att jag skulle göra det ena å det andra med sådana hundägare!

Det kom förbi en hundägare...jag tittade väldigt argt på honom....

2011-01-20 @ 22:03:21
URL: http://resantilllandetlangesen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0