Kärlek....

I kväll när jag var ute med Sune så gick vi upp mot Centrum och på vägen möter vi en rullstolsbunden tjej med 2 labradorer
1 Labbe på 9 år som hette Ante
Och en Labbe valp på 4 månader som hette Hobbe

Ante har varit service hund sen han var 2 år men nu hade han fått en tandsjukdom som gjorde att han gått i pension.
Nu var tanken att Hobbe ska ta över.

Hobbe & Sune = Sant

Shit vad dom lekte, jag fastna ute 1 timme så familjen efterlyste mig sen genom att skrika mitt namn på balkongen. Dom trodde det hade hänt något.

Jättekul att träffa en valp i samma ålder (nästan) och en i samma ras (nästan)

Jag tog Hobbes mattes nummer så vi ska ses igen med valparna.. Ska försöka ta kort nästa gång.


Annars i kväll har mina tankar gått till godis, godis och godis. men nu har jag strax klarat denna dag, nu sitter jag och äter päron och det är sängdax om ca 1 timme.

Natt Natt Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0