Kvällsryck.

Nu på kvällskvisten fick jag energi... Vart ifrån? Vet ej....


Nu åkte gardinerna ner och hela jävla julen.... Nice.


- I morgon bitti ska jag tvätta som sagt och så ska jag torka alla golven.

Klockan 14.00  i morgon får jag finbesök hemma av Della & Kristell.
Dom vill träffa Sune och mig såklart  Ha Ha
Vi ska träffas ute och ta en promenix och sen går vi hem till mig och snackar skit, mysigt


- På Torsdag får vi ytterligare ett finbesök, då kommer Pamela och dricker lite vin och snackar skit. också mysigt.

- På Fredag ska ungdomarna vara här hemma och Lana hela natten

Sen vill jag chilla Lördag & Söndag innan vårterminen kör igång på riktigt.

Love and Peace Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0