Getingbo....

Nu på kvällen satte jag mig med en kall öl på balkongen och njöt av att det fläktade lite.

Till saken hör att denna matta har legat ihop knölad på min grill sen Oktober 2010.



Sune har stått i flera veckor och bara stirrat in i matten och vi har trott han e knäpp men han har väl antagligen hört Getingarna.

Jag kollade in under mattan och ser 2 getingar så jag frågar Babe om han tror att Getingarna kan ha byggt bo under mattan och mycket riktigt. Skitäckligt.
Min öl fick jag dricka inne och Babe gjorde sig av med boet på sitt sätt.

se bilder.











Här är det uppbränt, kolla vad som fanns i=massa larver. sååååå äckligt.


              Natt Natt/Maria

Kommentarer
Postat av: Inger

Äckligt

2011-07-02 @ 21:17:44
Postat av: Anonym

Usch fy f-n, nästan lika stort som mitt bo på gardinkappan. Ha en bra dag, bamsekramisar Gunne

2011-07-03 @ 11:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0